Ο Φοίβος, ο συνθέτης των μεγάλων λαϊκών και ποπ επιτυχιών, ήταν καλεσμένος στο «Στούντιο 4» ανήμερα των Χριστουγέννων και μοιράστηκε με τους Ζαμπέτογλου-Αναγνωστόπουλο άγνωστες πτυχές της μακρόχρονης πορείας του.
«Σίγουρα υπήρξαν και τραγουδιστές στους οποίους αρνήθηκα να γράψω. Με τα λεφτά δεν με έπιαναν αλλά αν μου το έριχναν στο παρακαλετό και «έλα, ρε φίλε, να μας βοηθήσεις», εκεί το έκανα. Τις περισσότερες φορές τους βοήθησα και πήγε στράφι», παραδέχεται ο Φοίβος.
«Τα παιδιά μου άκουγαν… καλή μουσική στην αρχή, άκουγαν metal. Τώρα έχουν αρχίσει και επηρεάζονται από τον περίγυρό τους. Ευτυχώς δεν ακούνε πολύ ραπ και τραπ, ακούνε ξένη μουσική κυρίως. Κι εγώ στην ηλικία τους το ίδιο έκανα», απαντά σε σχετική ερώτηση των παρουσιαστών.
Φοίβος για Καρβέλα – Βίσση και Βανδή: «Μου είπε: πόσα θέλεις για να αφήσεις τη «μαϊμού» και να έρθεις στην ορίτζιναλ;»
«Ήθελα να τους προστατεύσω από αυτό που κάνω και από το τι σημαίνει ελληνική μουσική, μη μπλέξουν με τον χώρο τώρα που δεν είναι στα καλύτερά του. Είναι λίγο χαοτική η κατάσταση αυτή τη στιγμή», επισημαίνει χαρακτηριστικά ο Φοίβος για την εικόνα της σύγχρονης ελληνικής δισκογραφίας.
«Τα τραγούδια που βγαίνουν στο TikTok είναι η αρχή της καταστροφής και δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα. Τα παιδιά ακούνε 5 δευτερόλεπτα και μαθαίνουν αυτό. Τι περιμένεις να καταλάβεις από αυτό; Μπαίνουν όλοι οι αυτοκαταστροφικοί βλάκες των δισκογραφικών παγκοσμίως να φτιάχνουν τραγούδια που να προλαβαίνεις στα 5 δευτερόλεπτα να σε «πιάσει». Θα φτιάσουμε, λέει, κάποια στιγμή σε μία δυστοπική κατάσταση στη μουσική, που θα βγαίνουν μόνο ρεφρενάκια», σχολιάζει σε άλλο σημείο.
«Έκανα κάποια sessions για να γράψουμε τραγούδια με διάφορους στο εξωτερικό. Κάποια από αυτά τα πήραν ένα κορεάτικο και ένα γιαπωνέζικο συγκρότημα και έγιναν επιτυχίες. Ειδικά στην Ιαπωνία η μουσική είναι ακόμα με το CD και τις φυσικές πωλήσεις», αποκάλυψε κλείνοντας τη συνέντευξη ο Φοίβος.
«Σίγουρα υπήρξαν και τραγουδιστές στους οποίους αρνήθηκα να γράψω. Με τα λεφτά δεν με έπιαναν αλλά αν μου το έριχναν στο παρακαλετό και «έλα, ρε φίλε, να μας βοηθήσεις», εκεί το έκανα. Τις περισσότερες φορές τους βοήθησα και πήγε στράφι», παραδέχεται ο Φοίβος. «Τα παιδιά μου άκουγαν… καλή μουσική στην αρχή, άκουγαν metal. Τώρα έχουν αρχίσει και επηρεάζονται από τον περίγυρό τους. Ευτυχώς δεν ακούνε πολύ ραπ και τραπ, ακούνε ξένη μουσική κυρίως. Κι εγώ στην ηλικία τους το ίδιο έκανα», απαντά σε σχετική ερώτηση των παρουσιαστών. Φοίβος για Καρβέλα – Βίσση και Βανδή: «Μου είπε: πόσα θέλεις για να αφήσεις τη «μαϊμού» και να έρθεις στην ορίτζιναλ;» «Ήθελα να τους προστατεύσω από αυτό που κάνω και από το τι σημαίνει ελληνική μουσική, μη μπλέξουν με τον χώρο τώρα που δεν είναι στα καλύτερά του. Είναι λίγο χαοτική η κατάσταση αυτή τη στιγμή», επισημαίνει χαρακτηριστικά ο Φοίβος για την εικόνα της σύγχρονης ελληνικής δισκογραφίας. «Τα τραγούδια που βγαίνουν στο TikTok είναι η αρχή της καταστροφής και δεν έχουμε δει τίποτα ακόμα. Τα παιδιά ακούνε 5 δευτερόλεπτα και μαθαίνουν αυτό. Τι περιμένεις να καταλάβεις από αυτό; Μπαίνουν όλοι οι αυτοκαταστροφικοί βλάκες των δισκογραφικών παγκοσμίως να φτιάχνουν τραγούδια που να προλαβαίνεις στα 5 δευτερόλεπτα να σε «πιάσει». Θα φτιάσουμε, λέει, κάποια στιγμή σε μία δυστοπική κατάσταση στη μουσική, που θα βγαίνουν μόνο ρεφρενάκια», σχολιάζει σε άλλο σημείο. «Έκανα κάποια sessions για να γράψουμε τραγούδια με διάφορους στο εξωτερικό. Κάποια από αυτά τα πήραν ένα κορεάτικο και ένα γιαπωνέζικο συγκρότημα και έγιναν επιτυχίες. Ειδικά στην Ιαπωνία η μουσική είναι ακόμα με το CD και τις φυσικές πωλήσεις», αποκάλυψε κλείνοντας τη συνέντευξη ο Φοίβος.