Ήταν τέλος Αυγούστου, όταν οι Oasis με μια ανάρτησή τους στο Instagram ανακοίνωσαν την επανένωσή τους. Το reunion τους προκάλεσε φρενίτιδα -ειδικά στους 40 plus που θυμήθηκαν τα εφηβικά τους χρόνια- και όπως ήταν αναμενόμενο η προπώληση των εισιτηρίων για τις συναυλίες τους προκάλεσε διαδικτυακές ουρές και χάος.
Μάχη με τον χρόνο και το χρήμα έδωσαν όσοι απέκτησαν ένα «μαγικό χαρτάκι» για μια από τις επερχόμενες συναυλίες των αδερφών Γκάλαχερ, ωστόσο χιλιάδες άτομα όσο τυχεροί κι αν ένιωσαν στις 31 Αυγούστου ενδεχομένως να μείνουν με το εισιτήριο στο χέρι.
Η διοργάνωση της περιοδείας The Oasis Live ’25, που θα πραγματοποιηθεί σε Βρετανία, ΗΠΑ, Καναδά και Αυστραλία μέσα στο 2025, ανακοίνωσε ότι περίπου 50.000 εισιτήρια που έχουν αγοραστεί, πρόκειται να ακυρωθούν, καθώς «παραβιάζουν τους κανόνες και τις πολιτικές της εταιρίας». Μάλιστα, προειδοποίησε τον κόσμο, να μην αγοράζει εισιτήρια για τις συναυλίες των Oasis από μη εξουσιοδοτημένους ιστοτόπους, καθώς υπάρχει ο κίνδυνος να πέσουν θύματα απάτης.
50,000 Oasis fans are told the tickets they bought to the band's reunion gigs will be CANCELLED - find out if YOU are affected
— Readean (@readeancom) October 28, 2024
https://t.co/rFbWvTmMpy pic.twitter.com/mxVbxmJ6c9
Η «κομπίνα» και η παραβίαση νομοθεσίας περί καταναλωτών
Πάντως, από την αρχή που βγήκαν στην αγορά τα εισιτήρια για την περιοδεία των Oasis, είχαν ακουστεί διάφορα παράπονα για τον τρόπο προπώλησείς τους. Τα πρώτα καμπανάκια ακούστηκαν με την παράλειψη προειδοποίησης των οπαδών των Oasis για «δυναμική τιμολόγηση», κάτι που μπορεί να συνιστά παραβίαση της νομοθεσίας περί καταναλωτών, σύμφωνα με τους ειδικούς.
Οι επίδοξοι επισκέπτες της περιοδείας των αδελφών από το Μάντσεστερ δήλωσαν ότι είχαν μόνο λίγα λεπτά για να αποφασίσουν αν θα πληρώσουν 355 λίρες για εισιτήρια στην Ticketmaster.
Η Ticketmaster μπορεί να παραβίασε τη νομοθεσία για τους καταναλωτές, καθώς δεν προειδοποίησε τους οπαδούς των Oasis ότι η τιμή των εισιτηρίων μπορεί να ανέβαινε στα ύψη ενώ «βρίσκονταν σε αναμονή», δήλωσαν ειδικοί, καθώς προέκυψε ότι η εταιρεία σχεδιάζει να εφαρμόσει ευρύτερα τη «δυναμική τιμολόγηση».