Σε μια προσπάθεια προώθησης της νέας καμπάνιας η εταιρεία #Zara χρησιμοποίησε σκηνικά εμπνευσμένα από την κόλαση που επικρατεί στην Γάζα για να προωθήσει της νέα της συλλογής.
Η Zara αναγκάστηκε να αποσύρει διαφημιστική καμπάνια με μανεκέν με χαμένα μέλη και κούκλες τυλιγμένες σε λευκό ύφασμα, που θεωρήθηκαν «αναφορά» σε εικόνες από τα θύματα στον πόλεμο της Γάζας, ύστερα από προτροπές για μποϊκοτάζ.
Σε μια από τις φωτογραφίες ένα μοντέλο απεικονίζεται να κρατά ένα μανεκέν τυλιγμένο σε λευκό ύφασμα, σε μια άλλη ένα μπούστο βρίσκεται στο πάτωμα και μια άλλη απεικονίζει ένα μανεκέν χωρίς χέρια. Οι επικριτές είπαν ότι μοιάζουν με φωτογραφίες πτωμάτων με λευκά σάβανα στη Γάζα.
Είπε ωστόσο ότι η συλλογή "Atelier" σχεδιάστηκε τον Ιούλιο και οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν τον Σεπτέμβριο. Ο πόλεμος μεταξύ Ισραήλ και Χαμάς ξεκίνησε μετά τις 7 Οκτωβρίου.
Στον λογαριασμό της Zara ωστόσο στο Instagram δεκάδες χιλιάδες σχόλια επέκριναν την εταιρεία, δημοσίευσαν φωτογραφίες, παλαιστινιακές σημαίες, ενώ το "#BoycottZara" έγινε trend στα social media
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.