Η Κωνσταντίνα Καρυστινάκη, με σπουδές στη γραφιστική και στο design, και η Κέλλυ Αραούζου μετά τη συμμετοχή της σε τρεις Ολυμπιακούς αγώνες ως κολυμβήτρια, ένωσαν δυνάμεις και φαντασία και έφτιαξαν το brand "Philoxenia", ενα brand με καθημερινά χρηστικά αντικείμενα, με υψηλής ποιότητας υλικά, που χαρακτηρίζονται από τη λιτή σύγχρονη αισθητική τους, την οικολογική φύση και το λειτουργικό design.
Πώς γνωριστήκατε;
Κέλλυ: Η ανάγκη μου για γραφιστικά πριν 10 μήνες με οδήγησε στην Κωνσταντίνα που συνεργαστήκαμε από το πρώτο δευτερόλεπτο σαν να γνωριζόμασταν χρόνια. Κατευθείαν κολλήσαμε και συζητήσουμε σχεδόν για τα πάντα γύρω από τη Philoxenia. Κάπως έτσι συζητήσαμε το ενδεχόμενο συνεργασίας και έτσι προέκυψε και αυτό.
Κωνσταντίνα: Ήρθαμε σε επαφή μέσω ενός κοινού συνεργάτη. Η επικοινωνία ήταν αβίαστη και είχαμε κοινό τρόπο σκέψης! Αυτό μας έφερε κοντά και σε ένα κοινό όραμα και έτσι κάπως ξεκίνησε το ταξιδι...
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ποια από τις 2 «πέταξε» την ιδέα για ένα δικό σας brand;
Η ιδέα για το προϋπήρχε από εμένα (Κέλλυ) αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα είχε αυτή την εξέλιξη χωρίς την Κωνσταντίνα. Όλα λειτουργούν συμπληρωματικά!
Ποιο ήταν το πιο δύσκολο κομμάτι στην πορεία ως τώρα και ποιο είναι αυτό που σας ευχαριστεί περισσότερο;
Μέχρι στιγμής δεν έχουμε βιώσει κάτι δύσκολο αλλά ακόμα είμαστε πάρα πολύ νέες σε αυτό το χώρο! Παρόλα αυτά ό,τι έχει προκύψει, το έχουμε αντιμετωπίσει με ευελιξία και με δεδομένο ότι λειτουργούμε με το ίδιο τρόπο βρίσκεται γρήγορα λύση.
Το πιο ευχάριστο είναι ότι όταν καθόμαστε και συζητάμε με ένα ζεστό καφέ στο χέρι, μας έρχονται οι πιο ωραίες ιδέες και πραγματικά η δημιουργία τους από το μηδέν μας κάνει τόσο χαρούμενες!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Mε γνώμονα τη βιωσιμότητα, πόσο πιο «δύσκολη» γίνεται η διαδικασία;
Σαφώς η διαδικασία με ανακυκλώσιμα υλικά και με οικολογικό packaging είναι σίγουρα πιο κοστοβόρα και στην αρχή ήταν αρκετά δύσκολο να βρεθούν οι κατάλληλοι προμηθευτές! Η μη ύπαρξη πλαστικού σε ένα ολοκληρωμένο προϊόν είναι μια πρόκληση από μόνη της, καθώς παντού βλέπουμε πλαστικές ετικέτες και προστατευτικά σίγουρα με χαμηλότερο κόστος αλλά χωρίς καμμία αίσθηση ευθύνης! Η βιωσιμότητα είναι από τους βασικότερους πυλώνες του brand και μας ακολουθεί και σε κάθε βήμα της παραγωγικής διαδικασίας!
Γιατί Philoxenia;
Γιατί κάθε αντικείμενο που κατασκευάζουμε γίνεται από την ανάγκη μας να γίνει ο προσωπικός χώρος του καθένα πιο άνετο, πιο οικείο και τελικά πιο φιλόξενο.
Σε ένα κόσμο που όλα είναι γκρι και βιομηχανικά, δίνουμε μια νότα φρεσκάδας και αυτό ακριβώς επιζητούμε και εμείς!
Οι συλλογές μεταξύ τους είναι εντελώς διαφορετικές! Από τη μια earth tones και από την άλλη ποπ στοιχεία! Πώς εμπνέεστε;
Αυτό συμβαίνει γιατί έχουμε πολλές προσλαμβάνουσες! Από την μια μας εμπνέει η Ελλάδα και το φυσικό της κάλλος που είναι σε απόλυτη ισορροπία! Έτσι γεννήθηκε η ιδέα της “Petra serie” που θα λανσαριστεί για πρώτη φορά στην Greek Brand New. Από την άλλη επιζητούμε την ανεμελιά των παιδικών μας χρόνων που ήταν γεμάτα χρώματα και έντονες αντιθέσεις! Η pop κουλτούρα άλλωστε ειναι για εμάς ένα τεράστιο πεδίο και έχουμε μεγάλα σχέδια!
Τι να περιμένουμε στο μέλλον από το brand;
Να περιμένετε σιγά - σιγά μικροέπιπλα και χρηστικά αντικείμενα που θεωρούμε ότι μας καλύπτει πολλές ανάγκες μας! Το homewear μας εκφράζει απόλυτα! Παράλληλα δεν λέμε ποτέ όχι σε προκλήσεις με εικαστικό χαρακτήρα σύμφωνα με την επιθυμία του ενδιαφερόμενου!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.