Η Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου για τη σεζόν Φθινόπωρο/ Χειμώνας 2023-2024 ολοκληρώθηκε και το pink.gr είχε την χαρά να βρίσκεται εκεί. Είδαμε shows και παρουσιάσεις που μας έδωσαν μια εικόνα για τις τάσεις του φθινοπώρου που έρχεται.
Είμαι η Λουκία (aka @thefashionreportergr), editor του pink.gr. Βρέθηκα στη Milan Fashion Week και είχα την ευκαιρία να δω παρουσιάσεις και επιδείξεις μόδας στην πιο Fashionable City της Ιταλίας. Οι δρόμοι του Μιλάνου, ήταν γεμάτοι από κορίτσια και αγόρια που αγαπούν τη μόδα. Ο παλμός της πόλης χτυπούσε δυνατά και όλοι, θέλοντας και μη, μπήκαν στους ρυθμούς της Fashion Week.
Στο Μιλάνο, οι μέρες αυτές είναι σημαντικές για όλους, καθώς υπάρχουν αφίσες και videos παντού, που σου θυμίζουν κάθε στιγμή τι συμβαίνει. Στους δρόμους βλέπεις καλοντυμένες παρέες να περπατούν, ή να φωτογραφίζονται. Ακόμα και τα μαγαζιά προσαρμόζουν τα μενού τους, ή φτιάχνουν νέα, αφιερωμένα στην Εβδομάδα Μόδας.
Τι είδαμε στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου
Η πρώτη μέρα ξεκίνησε με την καθιερωμένη μας επίσκεψη στο showroom του αγαπημένου brand Hogan, για την παρουσίαση της φθινοπωρινής συλλογής. Πρόκειται για μια εταιρεία που είναι αγαπητή εδώ στην Ελλάδα, καθώς πρόσφατα εγκαινίασε και τη νέα boutique στο κέντρο της Αθήνας.
Ο χώρος ήταν εντυπωσιακός, με μαύρους καθρέφτες και φωτισμό που επικεντρωνόταν στα κομμάτια της συλλογής. Είδαμε ανανεωμένα σχέδια στα δημοφιλή παπούτσια της εταιρείας, αλλά και flatforms, ζεστές μπότες και τσάντες που θα κλέψουν την παράσταση.
Την δεύτερη μέρα, παρακολουθήσαμε την παρουσίαση του brand Mila Schön, ενός διαχρονικού brand με διάσημες πελάτισσες όπως η Jackie Kennedy. Η παρουσίαση του Creative Director Marc Audibet, είχε τον τίτλο “Intelligent Elegance”. Elegant μοντέλα με chic ρούχα που μπορούν να φορεθούν όλες τις ώρες, περπατούσαν αργά μέσα στην φωτισμένη εκκλησία Basilica di San Celso. Μάλιστα, είδαμε ξανά τη μεγάλη beauty τάση του φθινοπώρου, το makeup με goth επιρροές.
Η τρίτη μέρα ξεκίνησε με την παρουσίαση του αγαπημένου brand Wolford. Μια εταιρεία που είναι αγαπημένη πολλών στην Ελλάδα και έχει συνεργαστεί με μεγάλους οίκους μόδας. Στο event “ICONOCRACY by NAO”, είχαμε την ευκαιρία να ξεναγηθούμε στα νέα κομμάτια της συλλογής, που δίνουν έμφαση στα κορμάκια one piece και στα φορέματα που μπορούν να φορεθούν με πολλούς διαφορετικούς τρόπους, όλη την ημέρα.
Στην συνέχεια, επισκεφτήκαμε το showroom του Charles Philip στο Μιλάνο. Ένα brand παπουτσιών που ξεκίνησε από την Shanghai και έχει δυνατή παρουσία με παπούτσια που κατασκευάζονται στην Ιταλία. Εκτός από τα διάσημα slipper shoes, είχαμε την ευκαιρία να γνωρίσουμε όλη τη φθινοπωρινή συλλογή με cozy χαρακτήρα και όχι μόνο.
Η τέταρτη μέρα ήταν αφιερωμένη στα shows. Είχαμε την ευκαιρία να παρακολουθήσουμε το catwalk της SARAWONG Fall/Winter 23-24, με τίτλο “Dreams in Paradise”, εμπνευσμένο από τους κήπους Suzhou και την Kungu Opera (Κινέζικη όπερα). Η συλλογή είχε στοιχεία από λουλούδια και τις παραδοσιακές στολές Kungu. Είδαμε το ροζ χρώμα και τα άνθη κερασιάς να πρωταγωνιστούν. Μας ενέπνευσε να βρούμε τον δικό μας παράδεισο στην γη.
Στην συνέχεια, επισκεφτήκαμε το νέο showroom του brand Borsalino, μια εταιρεία με μεγάλη ιστορία στην Ιταλία, από το 1800. Πρόκειται για τα πολυτελή καπέλα, που φόρεσαν οι πρωταγωνιστές της ιστορικής ταινίας Casablanca, Humphrey Bogart και Ingrid Bergman. Η φθινοπωρινή συλλογή με τίτλο “A journey to space”, μας ταξιδεύει με χρώμα και στυλ.
Το απόγευμα, το ραντεβού δόθηκε στο Museo della Permanente, όπου είδαμε το φαντασμαγορικό fashion show της United Colors of Benetton. Ο Andrea Incontri, creative director του brand, για τη δεύτερη επίδειξή του στο Μιλάνο, υιοθέτησε την ένοια του άπειρου, ροκειμένου να συνοψίσει την ιστορία των γενεών της μάρκας και να μετατρέψει τη γραμμικότητα του χρόνου σε έναν ατελείωτο κύκλο προϊόντων, αξιών και αισθητικής.
Η νέα συλλογή Φθινόπωρο-Χειμώνας 2023-2024, αποτελεί μια σύνθεση της βιομηχανικής κληρονομιάς της Benetton. Το σκηνικό με τους καθρέφτες παντού και τις ανοιχτές πόρτες των ανελκυστήρων, πολλαπλασίαζε την εικόνα και δημιουργούσε το εφέ του άπειρου. Είδαμε από σακάκια, κοστούμια, σε πολλά έντονα χρώματα που θα ζωντανέψουν το φθινόπωρό μας.
Τελευταία μέρα, επισκεφθήκαμε το The Fashion Hub, στην καρδιά της πόλης, όπου ανερχόμενοι σχεδιαστές, αλλά και brands εκθέτουν τις συλλογές τους.
Γυναίκες από όλον τον κόσμο, περίμεναν μπροστά στο logo της Milan Fashion Week (MFW), ώστε να φωτογραφηθούν.
Δες και το video:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.