Ας συμφωνήσουμε ότι το diversity έχει μπει για τα καλά στη ζωή μας και ολοένα και περισσότερα brands το εντάσσουν στις καμπάνιες τους.
Αφού ζούμε σε μια καθημερινότητα κατά την οποία βαλλόμαστε συνεχώς από διαφημίσεις, είναι σημαντικό το να βλέπουμε σε αυτές καθημερινούς, μη τέλειους ανθρώπους και όχι τα εξωπραγματικά τέλεια μοντέλα, τα οποία γίνονται ακόμα πιο τέλεια μέσα από το photoshop.
Παρακάτω, συγκεντρώσαμε 2+1 brands που δε φοβήθηκαν να πάνε κόντρα στο «ιδανικό» κατεστημένο του μαγικού κόσμου της διαφήμισης και να εντάξουν ποικίλους ανθρώπους, ποικίλα σώματα, ποικίλες φυλές και σeξουαλικότητες στις καμπάνιες τους!
H&M
Αγαπήσαμε πολύ την τελευταία καμπάνια της γνωστής εταιρείας ρούχων! Με αφορμή τον Ιούνιο, μήνα υπερηφάνειας για την LGBTQ+ κοινότητα, είδαμε «διαφορετικές» οικογένειες από πολλές χώρες του κόσμου. Ανάμεσα σε αυτές, είδαμε και τέσσερις γυναίκες από την Ελλάδα: την Έλενα, την Ελένη, την Καίτη και την Κόνι, οι οποίες μας είπαν τη δική τους ιστορία!
Adidas
View this post on Instagram
Τον χειμώνα που μας πέρασε, η Adidas, έδωσε μια «γροθιά» στη σeξουαλικοποίηση του γυναικείου στήθους, η οποία υφίσταται από καταβολής διαφήμισης (μπορεί και κόσμου!). Δημιούργησε μια καμπάνια με 25 διαφορετικά γυναικεία στήθη τα οποία είναι όλα φυσιολογικά: μεγάλα, μικρά, μεσαία, με ουλές, με ραγάδες, με λεύκη, κ.π.λ. Η διαφήμιση, φυσικά, προκάλεσε αντιδράσεις. Εμείς, όμως, χειροκροτούμε όρθιοι!
Λίγο καιρό μετά, η Adidas κυκλοφορεί την καμπάνια Impossible is Nothing με πρωταγωνίστρια γυναίκα μοντέλο με σύνδρομο Down, τη 13χρονη χρυσή Ολυμπιονίκη skateboarding Momiji Nishiya και άλλες γυναίκες αθλήτριες, με στόχο τη στήριξη και την ένωση μιας ισχυρής κοινότητας διαφορετικών αθλητριών.
Nivea
View this post on Instagram
Η γνωστή εταιρεία με αφρόλουτρα και κρέμες περιποίησης, υμνεί εδώ και αρκετά χρόνια το body positivity μέσα από τις καμπάνιες της και παρουσιάζει όλους τους τύπους γυναικείου σώματος, όλες τις αποχρώσεις του, με ραγάδες, με κυτταρίτιδα, με ουλές, με λεύκη, με περιττά κιλά ή αρκετά αδύνατα. Οι διαφημίσεις της Nivea είναι συνήθως «χάδι» για τη γυναίκα που τις παρακολουθεί και ταυτίζεται!