Οι εταιρείες αρχίζουν και καταλαβαίνουν τι θέλουμε
Το shapewear δεν ήταν ποτέ πιο cool. Γιατί τα σώματα που είναι αντικειμενικά μικρά και αδύνατα θα πρέπει να δημιουργούν, να πουλάνε και να φορούν εσώρουχα και όχι τα υπόλοιπα;
Κατά την τριετή ύπαρξή του, το Skims έχει συγκεντρώσει μέσα κοινωνικής δικτύωσης πολλαπλών πλατφορμών ακολουθώντας μόλις 10 εκατομμύρια, συμπεριλαμβανομένων 1,3 δισεκατομμυρίων προβολών στο TikTok. Διατίθεται στα Net-a-Porter, Selfridges και Harrods και έχει συνεργαστεί με τη Fendi. Περιττό να πούμε ότι έχει επαναπροσδιορίσει τα πρότυπα μορφοποίησης που είχαν θέσει προηγουμένως οι προκάτοχοί του.
Την περασμένη εβδομάδα, η Victoria Beckham, ανακοίνωσε την επέκταση της επωνυμίας της σε shapewear με μια capsule συλλογή από φορέματα body, bralettes και κολάν. Τα κομμάτια του VB Body, επιβεβαίωσε η Beckham σε συνέντευξή της, «πραγματικά σε αγκαλιάζουν σε όλα τα σωστά σημεία και σου κολακεύουν το σώμα και σουδίνουν μια καλοσχηματισμένη μέση». Η καμπάνια της VB Body περιλαμβάνει επτά εικόνες μιας λευκής και συμβατικά αδύνατης γυναίκας.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τον περασμένο μήνα, η Lizzo, η οποία εδώ και καιρό, ως πρωτοπόρος του κινήματος της θετικότητας του σώματος, έκανε το ντεμπούτο της στο Yitty, μια νέα σειρά ρούχων σε συνεργασία με την μάρκα Activewear Fabletics.
Η σειρά έχει τεράστια γκάμα μεγεθών – προσφέρει εσώρουχα σε μεγέθη 6X έως XS – και, ως ένδειξη ότι τα πράγματα στη σφαίρα του shapewear αλλάζουν, το λανσάρισμα του Yitty είχε ισχυρό αντίκτυπο στην αγορά.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η πλατφόρμα δεδομένων LoveTheSales σημείωσε μια αύξηση 72% στις αγορές προϊόντων με μεγάλο μέγεθος μέσα στις 24 ώρες μετά την κυκλοφορία του Yitty, σημάδι ότι τα ρούχα και τα εσώρουχα μπορεί να γίνουν πραγματικά πιο συμπεριληπτικά – τόσο πίσω όσο και μπροστά από την κάμερα.
Τι θέλουμε πραγματικά; Να βλέπουμε γύρω μας, στις φωτογραφίες, στις καμπάνιες, στις βιτρίνες, σώματα όπως τα δικά μας. Όλα τα sizes, για πάντα!