Έξαλες οι Ρωσίδες σοσιαλιτέ: Η Chanel θέλει να υπογράψουμε χαρτί πως δεν θα φορέσουμε τις τσάντες στη Ρωσία
Μπορεί οι Influencers και celebrities από τη Ρωσία να κάνουν… απόβαση στο Ντουμπάι για τα πανάκριβα ψώνια τους αλλά δεν το φαντάστηκαν έτσι.
Ο οίκος μόδας Chanel που απέσυρε τις επιχειρήσεις από τη Ρωσία σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την εισβολή του Βλαντιμίρ Πούτιν στην Ουκρανία, μαζί με πολλές άλλες μάρκες, αλλά οι Ρώσοι και οι Ρωσίδες fashionistas δεν περίμεναν ότι θα τους απαγορευόταν να ψωνίζουν σε άλλες χώρες.
Η Ρωσίδα σχεδιάστρια εσωτερικών χώρων και influencer Liza Litvin γκρίνιαξε για την εμπειρία της που της αρνήθηκαν μια τσάντα Chanel σε ένα κορυφαίο εμπορικό κέντρο του Ντουμπάι, ανέφερε το East2West.
«Πήγα σε μια μπουτίκ Chanel στο Mall of the Emirates», δημοσίευσε έξαλλη.
«Δεν μου πούλησαν την τσάντα γιατί είμαι από τη Ρωσία!»
Μοιράστηκε ότι η Chanel «έχει μια νέα τσάντα που την πουλάνε μόνο αφού υπογράψω ένα κομμάτι χαρτί που έλεγε ότι δεν θα φορέσω αυτή την τσάντα στη Ρωσία».
Η Litvin εξήγησε: «Ζήτησαν τα στοιχεία της ταυτότητάς μου και έδωσα τον ρωσικό αριθμό τηλεφώνου μου. Στη συνέχεια, ο υπεύθυνος του καταστήματος μου είπε ότι από σήμερα πουλούσαν σε Ρώσους μόνο εάν υπογράψουν συμφωνία να μην φορούν τα αντικείμενά τους στη Ρωσία».
Η Ρωσίδα influencer δεν είναι η μόνη που έχει φάει ban από το να ψωνίσει για τα αγαπημένα της πολυτελή αξεσουάρ. Τα γαλλικά εταιρικά γραφεία της Chanel επιβεβαίωσαν τη νέα πολιτική που ισχυρίστηκαν ότι τους επιβλήθηκε λόγω των κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελβετίας σε είδη πολυτελείας.
«Οι τελευταίοι περιορισμοί κυρώσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης και της Ελβετίας απαγορεύουν «την πώληση, άμεσα ή έμμεσα, ειδών πολυτελείας σε οποιοδήποτε φυσικό, νομικό πρόσωπο ή οντότητα στη Ρωσική Ομοσπονδία ή για χρήση στη Ρωσική Ομοσπονδία», ανέφερε η εταιρεία.
Οι πελάτες καλούνται τώρα «να επιβεβαιώσουν ότι τα προϊόντα που αγοράζουν δεν θα χρησιμοποιηθούν στη Ρωσία».
«Κατανοούμε ότι αυτά τα μέτρα, που στοχεύουν στη συμμόρφωση με τις απαιτήσεις του νόμου, ενδέχεται να δημιουργήσουν ορισμένες ενοχλήσεις σε ορισμένους πελάτες. Αυτήν τη στιγμή εργαζόμαστε για να βελτιώσουμε τη διαδικασία και ζητάμε συγγνώμη για τυχόν παρεξηγήσεις και αναστάτωση», είπε η Chanel.