Η Kaia Gerber είναι ένα από τα πιο υποσχόμενα μοντέλα τόσο στο χώρο της υψηλής ραπτικής όσο και στον χώρο των social media και των influencers. Πολλοί μάλιστα ποντάρουν ότι θα γίνει ένα από τα πιο διάσημα supermodels ξεπερνώντας ακόμα και την καριέρα της μητέρας της, Cindy Crawford.
Το 1995 – οπότε η Cindy μεσουρανούσε στο χώρο του fashion – το περιοδικό Forbes την ανακήρυξε ως το μοντέλο με τις υψηλότερες οικονομικές απολαβές, με μισθό 8,5 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας (ή 13,2 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας σήμερα).
Σήμερα, το χρηματοφυλάκιό της εξακολουθεί να αυξάνεται μετά το επιχειρηματικό της εγχείρημα, Cindy Crawford Home που κερδίζει πάνω από 250 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.
Το supermodel των 90s έχει θέσει πολύ ψηλά τον πήχη για την νεαρή Gerber. Ωστόσο, πέρα από την κληρονομική ομορφιά της, η Kaia έχει το ταλέντο και στην σκληρή δουλεία που απαιτείται για να «συναγωνιστεί» τη μητέρα της και να γίνει η Cindy της γενιάς της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η Kaia ξεκίνησε σε πολύ νεαρή ηλικία το modeling
Ήταν στα μέσα της δεκαετίας του 1980, όταν ένας φωτογράφος τράβηξε μια φωτογραφία ενός κοριτσιού, της άγνωστης μέχρι τότε Cindy, να μαζεύει καλαμπόκι και τη δημοσίευσε στην τοπική εφημερίδα. Η αρχή της Cindy ήταν μη αναμενόμενη και ήρθε κατά τύχη αλλά η επιτυχία της βέβαιη.
Η δημοσίευση της φωτογραφίας της, της άλλαξαν για τα καλά το πλάνο της. Η Cindy τότε φοιτούσε στο λύκειο της περιοχής, ενώ είχε λάβει και υποτροφία για να σπουδάσει χημικός μηχανικός στο πανεπιστήμιο. Όμως το μόντελινγκ τελικά κέρδισε την καρδιά της.
Το 1986 μετακόμισε στο Μανχάταν της Νέας Υόρκης και υπέγραψε συμβόλαιο με το πρακτορείο μοντέλων Elite New York, σε ηλικία μόλις 20 ετών.
Ωστόσο η Kaia φαίνεται πως προπορεύεται μια επταετία, καθώς υπέγραψε με την IMG το 2015, στα 13 της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Το πρώτο εξώφυλλο στην ηλικία των 14 ετών
Το πρώτο εξώφυλλο της Cindy ήταν στη Vogue το 1987, στα 21 της. Από την άλλη η νεαρή Kaia, ακολουθώντας τα βήματα της μητέρας της έδωσε το πρώτο της εξώφυλλο στην Vogue Paris, τον Μάρτιο του 2016, στα 14 της.
Ωστόσο πρέπει να αναφέρουμε ότι ενώ η καριέρα της Cindy ξεκίνησε αργότερα από αυτή της Kaia, σίγουρα απογειώθηκε πιο γρήγορα και σε μια εποχή που εξώφυλλα έκαναν μόνο μοντέλα και όχι διασημότητες.
Η Kaia συνεργάζεται με μεγαλύτερα ονόματα σχεδιαστών
Ενώ η Cindy περπάτησε για τους Chanel, Dior, Versace, Calvin Klein, DKNY, Valentino, Ralph Lauren και άλλα παρόμοια, η πρώτη της επίδειξη ήταν η Donna. Το σόου της Karen's Spring 1991, πέντε χρόνια από την υπογραφή στην Elite. Η Kaia από την άλλη ξεκίνησε με τον Alexander Wang και τον Versace μέσα σε δώδεκα μήνες από την υπογραφή της, ενώ παράλληλα έγινε το πρόσωπο της συλλογής του Marc Jacobs μέχρι τα 15 της.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Στο τραπέζι τα social media
Η Cindy έχει περιγράψει εξαιρετικά τον ρόλο των social media για τα νεαρά μοντέλο και το πως είναι ένα ένας παράγοντας που αλλάζει τελείως το «παιχνίδι». Και μάλλον έχει δίκιο. Γεννημένη το 2001, η Kaia δεν γνωρίζει τον κόσμο χωρίς το Instagram και το Twitter. Σε αντίθεση με την Cindy, η οποία απέκτησε παγκόσμια αναγνώριση και έδειχνε την προσωπικότητα της μέσα από τα ριάλιτι και τα talk shows (κυρίως του MTV).
Αντίθετα η Kaia βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να αναδείξει τον χαρακτήρα της. Ωστόσο αναπόφευκτα ο αριθμός των followers και των likes λαμβάνεται υπόψιν από κάθε σχεδιαστεί που θέλει να συνεργαστεί με ένα μοντέλο.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τα συμβόλαια έγιναν πιο «χρυσά» με τα χρόνια
Το 1992, οι New York Times ανέφεραν ότι οι μισθοί των μοντέλων είχαν αυξηθεί από τα ασήμαντα 50 δολάρια την ώρα το 1960 σε έως και 20.000 δολάρια την ημέρα το 1991 για τα supermodels. Ο τότε πρόεδρος της Tarlow Advertising, που διαχειριζόταν τον λογαριασμό Revlon, είχε δηλώσει ότι τα μοντέλα που εμφανίζονται σε εξώφυλλα θα μπορούσαν να κερδίζουν από 1 έως 2 εκατομμύρια δολάρια ετησίως.
Συγκριτικά, το 2016 η Kylie Jenner υπέγραψε επταψήφιο συμβόλαιο με την Puma όπως και η αδερφή της Kendall με τη διαβόητη πλέον διαφήμιση της Pepsi την επόμενη χρονιά. Οι δυνατότητες κερδών του Kaia είναι συνεπώς πολύ μεγαλύτερες.