Τα makeup looks στις εβδομάδας μόδας, δημιουργούν τάσεις. Παρατηρήσαμε στα fashion shows που είδαμε πριν απο λίγο καιρό, ότι μια απο αυτές, πρωταγωνιστεί.
Ο λόγος, για το αγαπημένο μας eyeliner. Καθώς φαίνεται, οι σχεδιαστές, το προτίμησαν για να συνοδεύσουν τα ρούχα τους στην πασαρέλα. Σε συνεργασία με τους makeup artists, δημιούργησαν δυνατά looks με χρώμα ή πιο σκούρα.
Η διαφορά στο eyeliner είναι ότι το είδαμε κυρίως “διπλό”. Δηλαδή, όχι μόνο στο κινητό βλέφαρο, αλλά και στο κάτω. Ένα τέτοιο παράδειγμα αποτελούν οι οίκοι Dior και Courrèges.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
Πιο κλασική προσέγγιση είδαμε στη συνεργασία των οίκων Fendi και Versace (aka Fendace). Έντονη γωνία προς τα πάνω δημιούργησε η Charlotte Tilbury για το show Christian Siriano και πολύ τραβηγμένη λεπτή γωνία είδαμε στο brand Koché.
View this post on Instagram
View this post on Instagram
View this post on Instagram
To πορτοκαλί neon eyeliner στον οίκο Chloé, έγινε viral και θα αντιγραφεί απο πολλές.
View this post on Instagram
Στο show του LaQuan Smith, είδαμε πολύ έντονη και παχιά τη γραμμή του eyeliner και μολύβι στο κάτω βλέφαρο.
View this post on Instagram
Στο show του Givenchy, είδαμε μια απο τις αγαπημένες μας τάσεις, το floating eyeliner (δες εδώ περισσότερα).
View this post on Instagram
Για τον οίκο Versace, η Pat McGrath δημιούργησε αυτό το εντυπωσιακό look με σκιά σχηματισμένη σαν eyeliner, όπου ταίριαξε το μπλε με το πράσινο με έναν τρόπο που μας άρεσε πολύ.
View this post on Instagram