Η Νάσια Φιλιππίδη έχει στο μυαλό της πολλές ιδέες. Αγαπά την ελευθερία και τη δημιουργικότητα και έτσι οδηγήθηκε μέσα στην καραντίνα σε νέους δρόμους. Τα δύο νέα της projects δημιουργήθηκαν με στόχο να προωθήσουν την βιωσιμότητα.
Το brand MUSA, είναι ένα Sustainable Fashion Brand, με ρούχα για όποια θέλει να αισθάνεται μοναδική και το FASMA, είναι ένα sustainable e-magazine, που έχει ως στόχο να μας ενημερώνει για θέματα όπως η βιωσιμότητα. Τη ρωτήσαμε για τη δημιουργία των νέων brand σε μια πολυ δύσκολη περίοδο για νέες επιχειρήσεις.
Πες μας λίγα λόγια για σένα. Τι πρέπει να μάθει κάποιος που δεν σε ξέρει;
Aπό την Κρήτη στην Αθήνα, το Μιλάνο και το Λονδίνο. Marketeer & Social Entrepreneur στην καρδιά και στο μυαλό. Μπορώ να ατενίζω το απέραντο της θάλασσας για ώρες. Αγαπημένη στιγμή: ανατολή του ηλίου σε ένα φουσκωτό πλωτό στην μέση της Αρκτικής θἀλασσας με μοναδικό ήχο τα πουλιά και τις φάλαινες. Life Motto: If you wanna see the change, Be the change.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πώς και πότε προέκυψε η ιδέα για τα brands που ξεκίνησες; Έχεις λανσάρει ένα digital περιοδικό, το FASMA και ένα fashion brand με όνομα MUSA.
Στα 18 μου και φοιτήτρια μάρκετινγκ στην ΑΣΟΕΕ, το επαγγελματικό μου όνειρο ήταν να γίνω Marketing Director σε αεροπορική εταιρεία. Στα 25 μου και μεταπτυχιακή φοιτήτρια στην Αγγλία και Marketing Manager σε Αμερικανική πολυεθνική εταιρεία, το όνειρο μου ήταν να παραιτηθώ το συντομότερο δυνατόν (χαχα!).
Έχοντας δουλέψει σε 3 χὠρες σε μικρές αλλά και μεγαλύτερες εταιρείες, χρόνο με τον χρόνο άρχισα να συνειδητοποιώ ότι αυτός ο τρόπος ζωής είναι κάτι που δεν μου ταιριάζει. Λίγο το γεγονός ότι ανήκω στα πιο ελεύθερα πνεύματα, λίγο η δημιουργικότητα και ο αυθορμητισμός, λίγο και τα politics που επικρατούν στις εταιρείες. Έτσι κάπως λίγο και το όνειρο μου έγινε να έχω την ελευθερία και την δυνατότητα να επιλέγω για μένα και να εξαρτώμαι από τις δικές μου δυνάμεις.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Εκεί ήρθε το πρώτο επιχειρηματικό εγχείρημα εν ονόματι Travel Panda, το οποίο ήταν ένα adventure travel agency που διοργάνωνε μικρά γκρουπ για adventure experiences στην Σκανδιναβία. Με την παρουσία του κορονοϊού άλλαξαν πολλά δεδομένα στην ζωή μου που με βοήθησαν να συνειδητοποιήσω αρκετά πράγματα για τον εαυτό μου και τον κόσμο μας γενικότερα.
Έχοντας ασχοληθεί με τον χώρο της μόδας, ως χομπυ, από μικρή ηλικία, και στη συνέχεια επαγγελματικά, αλλά και στο μεταπτυχιακό μου με τον χώρο της βιώσιμης μόδας, αποφάσισα να κάνω το χόμπυ μου καθημερινότητα μέσα από την MUSA και το FASMA. Και τα δύο παιδιά της καραντίνας Α.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πως εμπνεύστηκες το brand MUSA; Γιατί πρόκειται για ένα sustainable brand;
Το όνομα MUSA το εμπνεύστηκα αρχικά από τις 9 Μούσες της Ελληνικής Μυθολογίας. Υποστηρίζω πάντα πως ο καθένας μας έχει την δική του μοναδική προσωπικότητα που θα πρέπει να αγαπάει και να υπερασπίζεται. Ακριβώς όπως και οι 9 Μούσες. Καθεμία τους ξεχώριζε και για κάποιο χαρακτηριστικό της. Έτσι είμαστε και εμείς ως άνθρωποι. Μέσα σε συνθήκες που μας επιτάσσουν το ποιοι να είμαστε για να μας αποδέχονται οι άλλοι, εμείς επιλέγουμε να είμαστε αυτό που ακριβώς είμαστε.
Αυτή είναι η μοντέρνα όπως ονομάζω MUSA, αλλά και μία ερμηνεία του sustainability. Το δεύτερο είναι ότι η musa είναι είδος μπανανιάς φρούτου που φυτρώνει στην Ινδία, το ανακάλυψε ο Μ. Αλέξανδρος και το έκανε γνωστό σε όλο τον κόσμο. Από αυτό φτιάχνονται και διάφορα βιώσιμα υφάσματα. Και αυτό γιατί στη MUSA επιλέγουμε φυσικά και βιώσιμα υφάσματα για την συλλογή που αγκαλιάζουν το σώμα μας και είναι φιλικά προς το περιβάλλον. Μπορείτε να διαβάσετε περισσότερα για το πως εφαρμόζουμε την βιωσιμότητα στην MUSA εδώ.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Ποια είναι η MUSA, η γυναίκα στην οποία απευθύνεσαι;
H MUSA απευθύνεται σε όλους όσους θέλουν και επιλέγουν να φοράνε τον εαυτό τους. Σε αυτούς που θέλουν να φοράνε κάτι που αντιπροσωπεύει κάποιες αξίες με θετικό αντίκτυπο στον εαυτό τους, την κοινωνία και το περιβάλλον όπως ενδυνάμωση, ηθική και βιωσιμότητα.
Τι θα βρούμε στη νέα συλλογή της MUSA;
Θα βρείτε μία συλλογή βασισμένη στην φιλοσοφία του minimal capsule wardrobe, που αποτελείται από statement κομμάτια, που φοριούνται μεταξύ τους, αλλά και μόνα τους με πολλούς διαφορετικούς τρόπους και δημιουργούν from day to night looks. Από statement tees, παντελόνες από tencel, φορέματα, πουκάμισα και φούστες.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Και τι θα βρούμε στο πρώτο sustainable e-magazine;
Εκδίδουμε το online issue κάθε 4 μήνες. Λόγω της κατάστασης του κορονοϊού μας έχει πάει λίγο πίσω, αλλά stay tuned γιατί το 3ο τεύχος βγαίνει τέλη Μαΐου. Παρόλ’ αυτά, στην ιστοσελίδα μας θα βρείτε άρθρα και inspo γύρω από την βιώσιμη μόδα.
Ποιες είναι οι δυσκολίες έχεις συναντήσει στο στήσιμο των εταιρειών σου;
Αρκετές δυσκολίες και εμπόδια που έβαζα και η ίδια στον εαυτό μου από φόβο για το ρίσκο που πήρα, αλλά και από διάφορους ανθρώπους. Το motto είναι ένα: πίστευε στον εαυτό σου και τις δυνάμεις σου, μείνε συγκεντρωμένος στον στόχο σου, & you can be & do anything!
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Πώς επηρέασε τη δουλειά σου όλη αυτή η κατάσταση που ζούμε τον τελευταίο χρόνο;
Την επηρέασε σε διάφορα επίπεδα αλλά όπως είπαμε, προχωράμε, αντιμετωπίζουμε τις προκλήσεις με καθαρό μυαλό και You can Be & Do anything!
Τέλος, τι σχέδια θα ήθελες να υλοποιήσεις στο μέλλον;
Εμ, πολλά! Ακολουθώ το flow και όπου με βγάλει!