Η εταιρεία κολοσσός Unilever θα σταματήσει να χρησιμοποιεί τη λέξη "normal" στις συσκευασίες και τις διαφημίσεις της
Σε μια προσπάθεια να αγκαλιάσει πλέον την εποχή της και το γεγονός ότι εν έτει 2021 οι επιχειρήσεις θα πρέπει να είναι πιο προσεκτικές στη διατύπωση τους στο διαφημιστικό τους υλικό, η Unilever αφαιρεί την λέξη "φυσιολογικός/η" από τις περιγραφές της. Η εταιρεία διενήργησε παγκόσμια έρευνα σε 10.000 άτομα και το 50% δήλωσε ότι αισθάνθηκε αποκλεισμένο από τα προϊόντα της είτε από τα λεκτικά που συνόδευαν τις εικόνες των διαφημίσεων είτε από τις εικόνες.
H Unilever έχει δεκάδες brands, από διάσημα καθαριστικά προϊόντα, τρόφιμα ως το Rexona, το Love Beauty and Planet, Axe, Dove, Sunsilk, Fissan και άλλα πολλά.
Περισσότερο inclusive
Η εταιρεία θα σταματήσει επίσης να κάνει ψηφιακές επεξεργασίες στα σώματα των μοντέλων της. Η λέξη θα αντικατασταθεί με πιο συγκεκριμένους όρους, όπως "γκρίζα μαλλιά" για σαμπουάν ή "moisture replenish/αναπλήρωση υγρασίας" για ορισμένες ενυδατικές κρέμες.
Το 70% των ερωτηθέντων της έρευνας δήλωσαν ότι η λέξη "normal" στη διαφήμιση είχε αρνητικό αντίκτυπο και έκαναν λόγο για διακρίσεις και κοινωνικό παραγκωνισμό.
"Γνωρίζουμε ότι η αφαίρεση του "φυσιολογικού" από μόνη της δεν θα επιλύσει το πρόβλημα, αλλά πιστεύουμε ότι είναι ένα σημαντικό βήμα προς έναν πιο συμπεριληπτικό ορισμό της ομορφιάς", δήλωσε στο Reuters ο Sunny Jain, πρόεδρος του τμήματος ομορφιάς και προσωπικής φροντίδας της Unilever.