ΥΓΕΙΑ

Fitness: Καλοί οι influencers, αλλά γιατί δεν πρέπει να τους εμπιστεύεσαι

Το 27% του περιεχομένου fitness στο TikTok περιέχει παραπληροφόρηση
Γράφει η ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΠΟΛΥΧΡΟΝΙΔΟΥ
Fitness: Καλοί οι influencers, αλλά γιατί δεν πρέπει να τους εμπιστεύεσαι

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σε πρόσφατη έρευνα διαπιστώθηκε πως το 27% του περιεχομένου fitness στο TikTok περιέχει παραπληροφόρηση. 

Αν ο fitness guru που αγαπάς δεν είναι γυμναστής, αν δεν έχει σπουδάσει διατροφολογία, αν δεν έχει πάει σε μία σχολή τότε πώς μπορείς να είσαι σίγουρη για όσα σου λέει; 4 παράγοντες που πρέπει να έχεις στα υπόψην όπως τους εξήγησε ο διαπιστευμένος γυμναστής Liam Cavanagh στο Ιnsider.

Ρηχό και όχι πραγματικά επιστημονικό περιεχόμενο

Οποιοσδήποτε personal trainer που ενδιαφέρεται πραγματικά να βοηθήσει τους άλλους και να διαδώσει καλές πληροφορίες δεν θα έχει συνεχώς φωτογραφίες στις οποίες δείχνει απλώς το γυμνασμένο του σώμα. Ο Cavanagh προτείνει να κοιτάξεις το περιεχόμενο του αγαπημένου σου influencer και να αναρωτηθείς: "Φαίνεται εκπαιδευτικό και κάτι από το οποίο θα μπορούσα να διδαχτώ, ή εστιάζει περισσότερο στη ματαιοδοξία και απλώς μοιράζεται στιγμιότυπα της ζωής του;"

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δημοσίευση κυρίως giveaway και προώθηση προϊόντων

Δεν υπάρχει τίποτα λάθος με το να διαφημίζεις προϊόντα και να προσφέρεις στο κοινό σου προσφορές και εκπτώσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης - σε τελική ανάλυση, και οι influencers πρέπει να πληρώσουν τους λογαριασμούς τους - αλλά είναι καλά για τον οργανισμό μας; Το "Skinny detox tea" μπορεί να είναι μια κόκκινη σημαία από μόνη της. "Προσέξτε άτομα που απλώς προωθούν προϊόντα αντί να παρέχουν συμβουλές που σχετίζονται με τη φυσική κατάσταση."

Έχει πτυχίο; 

Εάν δεν είσαι σίγουρη αν ο συγκεκριμένος έχει κάποια πραγματική κατάρτιση, ο Cavanagh συνιστά να επικοινωνήσεις μαζί του και να τον ρωτήσεις. Και μην ξεγελιέσαι με τις λέξεις - ο καθένας μπορεί να ονομαστεί "personal trainer", αλλά συχνά αυτό δεν σημαίνει τίποτα.

Μy way or the highway

Οποιοσδήποτε καλός προπονητής  ξέρει ότι η υγεία και η φυσική κατάσταση δεν είναι τυφλοσούρτι. Έτσι, εάν ένας influencer επιμένει ότι όλοι πρέπει να κάνουν ακριβώς αυτό που κάνουν επειδή δούλεψε για αυτόν, είναι μια κόκκινη σημαία. "Ο ρόλος ενός προπονητή πρέπει να είναι να βρει τις μεθόδους που λειτουργούν για ένα άτομο και να συνεργαστεί μαζί του για να το αναπτύξει αυτό."

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα Θέματα Wellness
8 / position1: 402 / position2: 933
× PINK.GR
ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
GET CONNECTED
Nextweb