Οι εταιρείες οφείλουν να αλλάξουν μυαλά. Οι εποχές άλλαξαν, τα χρόνια πέρασαν, και είναι αδιανόητο να περιμένουν ακόμη τα brands πως οι άνθρωποι θα θελήσουν να προσαρμόζονται σε αυτά, αντί τα brands να προσαρμόζονται στις ανάγκες των ανθρώπων.
Η Blake Lively, πριν ένα χρόνο περίπου επισκέφθηκε την εκπομπή του Jimmy Fallon και μας είχε όλες εντυπωσιάσει με το μαύρο πουκάμισό της και το φόρεμα Lanvin.
Ωστόσο κανείς μας δεν ήξερε, πως τα ρούχα τα αγόρασε η ίδια, αντί να τα δανειστεί από κάποιο brand. Σιγά το πράγμα θα πεις, αλλά ακου το λόγο. H ίδια, πριν μερικές μέρες έκανε story αυτό το throwback σχολιάζοντας το εξής: «Φόρεσα αυτό το Lanvin πουκάμισο και φόρεμα από το Net-a-Porter για να δημιουργήσω ένα όμορφο σύνολο. Γιατί κανείς δεν είχε δείγματα ρούχων που να μου κάνουν, αφού γέννησα. Και πάρα πολλά ρούχα από καταστήματα δεν μου έκαναν. Δεν περνάς και το καλύτερο μήνυμα στις γυναίκες ότι τα σώματά τους δεν χωράνε στα ρούχα που τα brands προσφέρουν! Σε αποξενώνει και σε μπερδεύει. Μακάρι να ένιωθα το ίδιο σίγουρη για τον εαυτό μου, όπως τώρα, κοιτώντας την κατάσταση έναν χρόνο μετά. Το σώμα αυτό που έδωσε ένα μωρό. Παρήγαγα τροφή γι’ αυτό το μωρό. Είναι ένα όμορφο θαύμα. Αλλά αντί να νιώθω περήφανη, ένιωσα ανασφαλής. Απλά επειδή δεν χωρούσα στα ρούχα. Είναι εντελώς χαζό..."