Πολλά πράγματα που κάνουμε με άδειο στομάχι, θα ήταν καλύτερο να μην τα κάνουμε. Ένα από αυτά, όπως αναφέρει η επιστήμη, είναι να πάμε με άδειο στομάχι σε κατάστημα τροφίμων.
Όπως αναφέρεται έρευνα του 2017, «Η πείνα μπορεί να ενεργοποιήσει ιδέες και συμπεριφορικές γνώσεις που συνδέονται με την απόκτηση». Αυτό σημαίνει ότι αν πάμε πεινασμένοι στο σούπερ μάρκετ, είναι πολύ πιθανό να αγοράσουμε περισσότερα τρόφιμα αλλά και άλλα προϊόντα.
Η μελέτη δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό «Proceedings of the National Academy of Sciences» από το Πανεπιστήμιο της Μινεσότα και τα αποτελέσματα έδειξαν πως η πείνα δημιουργεί την ανάγκη της απόκτησης. Δηλαδή κάποιος έχει μεγαλύτερη ανάγκη να αποκτήσει οτιδήποτε όταν πεινάει.
Η ερευνητική ομάδα αναφέρεται σε ακόμα πέντε μελέτες που επιβεβαιώνουν τα συμπεράσματά της. Σε όλες αυτές τις μελέτες, οι συμμετέχοντες αγόρασαν περισσότερα πράγματα, άσχετα με τις καταναλωτικές τους συνήθειες. Όταν πεινούσαν, ξόδευαν περισσότερα χρήματα, παρέμεναν περισσότερο στο σούπερ μάρκετ και αγόραζαν και προϊόντα που δεν ήταν τρόφιμα.