Πώς λανσάρεις μια νέα καμπάνια σε περίοδο καραντίνας;
Δεν λανσάρεις, πιθανότατα. Εκτός και αν είσαι τα Zara. Τη στιγμή που πολλά fashion brands και πλατφόρμες online shopping σταμάτησαν να χρησιμοποιούν μοντέλα και δείχνουν στις νέες κυκλοφορίες απλές λήψεις του κάθε ρούχου από πολλές πλευρές, ο ισπανικός fashion κολοσσός, βρήκε μια άλλη λύση.
Έστειλε τα πιο φρέσκα κομμάτια της νέας συλλογής στα σπίτια των μοντέλων με τα οποία συνεργάζεται, και τους ζήτησε να φωτογραφηθούν με αυτά.
Αυτό που αρχικά ακούγεται σαν λύση ανάγκης, θα μπορούσε τελικά να εξελιχθεί σε genius ιδέα για το μέλλον. Το κάθε μοντέλο ποζάρει στο σπίτι του, οι πιο ερασιτεχνικές λήψεις κάνουν τα ρούχα να δείχνουν πιο αληθινά, πιο ρεαλιστικά και τελικά πιο ωραία.
Σε αντίθεση με τις στημένες καμπάνιες, εδώ αναγράφεται το όνομα κάθε μοντέλου και μέσα από το περιβάλλον του κάθε σπιτιού, το κοινό ρίχνει μια ματιά στον κόσμο του.
Αντί για το κρύο στούντιο, βλέπουμε σπίτια σε διάφορα μέρη του πλανήτη -μια εικόνα πιο ενδιαφέρουσα, πιο αληθινή και απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τις τρέχουσες συνθήκες.