Ο κορονοϊός φέρει τα πάνω κάτω και στην μόδα και συγκεκριμένα στις δύο πρωτεύουσες της, το Μιλάνο και το Παρίσι. Η αρχή έγινε με το fashion show του Giorgio Armani που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή κεκλεισμένων των θυρών , «λόγω των τελευταίων εξελίξεων στην Ιταλία με τον κοροναϊό».
Οι δύο προγραμματισμένες επιδείξεις στις 4 μ.μ. και στις 5 μ.μ. στην έδρα του οίκου στη Via Bergognone πραγματοποιήθηκαν χωρίς εκπροσώπους του Τύπου, celebrities και αγοραστές. Ωστόσο, οι ενδιαφερόμενοι μπορούσαν να παρακολουθήσουν την φθινοπωρινή συλλογή από την ιστοσελίδα του ιταλικού οίκου μόδας και τους λογαριασμούς του στο Facebook και στο Instagram. «Η απόφαση ελήφθη για να αποφευχθεί η έκθεση των προσκεκλημένων σε οποιονδήποτε κίνδυνο για την υγεία τους» ανέφερε ο οίκος Giorgio Armani.
Σχεδόν ταυτόχρονα ανακοινώθηκε και ότι η διεθνής εμπορική έκθεση οπτικών ειδών, Mido αναβάλλεται λόγω της αβεβαιότητας γύρω από την επιδημία του κοροναϊού στην Ιταλία. Η έκθεση θα διεξαγόταν από τις 29 Φεβρουαρίου έως τις 2 Μαρτίου στον εκθεσιακό χώρο Rho-Fiera στο Μιλάνο, όμως διοργανωτές ανακοίνωσαν την αναβολή της για τα τέλη Μαΐου ή στις αρχές Ιουνίου, για λόγους ασφαλείας.
Στο πλαίσιο πρωτοβουλίας για τον περιορισμό των μετακινήσεων των Κινέζων αγοραστών και συντακτών, 8 Κινέζοι ανερχόμενοι σχεδιαστές που θα παρουσίαζαν τις συλλογές τους στο Μιλάνο, παρουσίασας μόνο μέσω της digital οδού τις νέες τους collections, με live-streamed shows.
Γενικότερα, live videos, αποκλειστικές πλατφόρμες κοινωνικών μέσων και αφιερώματα με videos από τα παρασκήνια έχουν επιστρατευτεί ώστε να επιτρέψουν στους αγοραστές και τους συντάκτες να συμμετέχουν εξ' αποστάσεως σε αυτή την μοναδική γιορτή της μόδας. Στο Παρίσι όπου μόλις άρχισε η εβδομάδα μόδας στη σκιά του κοροναϊού, η La Fédération de la Haute Couture et de la Mode ανακοίνωσε πως οι κινέζικοι οίκοι Masha Ma, Shiatzy Chen, Uma Wang, Jarel Zhang, Calvin Luo και Maison Mai ακυρώνουν τις προγραμματισμένες επιδείξεις για τις ready-to-wear συλλογές τους για το Φθινόπωρο και τον Χειμώνα 2020-2021.
Η Γαλλική Ομοσπονδία της μόδας ανέλαβε ήδη να προωθήσει μέσα από όλες τις πλατφόρμες της τις νέες συλλογές των οίκων που δεν θα συμμετέχουν στην Εβδομάδα Μόδας, προκειμένου να τους βοηθήσει να επικοινωνήσουν τις collections τους στο ευρύ κοινό. Μετά τις παραπάνω κινήσεις στις οποίες έχουν προβεί οι ιθύνοντες της Εβδομάδας Μόδας της Ιταλίας και της Γαλλίας, οι επερχόμενες εβδομάδες μόδας στο Πεκίνο και τη Σαγκάη, στις 25 Μαρτίου και 26 Μαρτίου έχουν -όπως είναι γνωστό- ακυρωθεί.