Στη νέα καμπάνια του οίκου Gucci, το τελευταίο που προσέχει κανείς είναι το διαφημιζόμενο προϊόν.
Όχι, δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το Rouge À Lèvres Mat, με την υπέροχη ρετρό χρυσή συσκευασία του και το ζωντανό χρώμα του είναι ένα αξιόλογο κραγιόν, απλώς το βάρος πέφτει αναπόφευκτα αλλού και αυτό είναι καλό και κακό συγχρόνως.
Το καλό είναι οι προθέσεις του οίκου να προβάλλει ένα όχι εναλλακτικό, αλλά φυσικό πρότυπο ομορφιάς στους χιλιάδες καταναλωτές του. Οι περισσότερες εταιρείες που στράφηκαν στο natural look συνέχισαν (και συνεχίζουν) να δουλεύουν με μοντέλα που έχουν αψεγάδιαστα πρόσωπα και αψεγάδιαστα δέρματα -γυναίκες που εκπροσωπούν μόνο έναν από τους πολλούς τύπους επιδερμίδας και κατατομής.
Αντίθετα, ο Alessandro Michele έδωσε άλλη κατεύθυνση στο Beauty κομμάτι του οίκου εξ'αρχής, όταν στο Instagram του δημοσιεύονταν πρόσωπα από αναγεννησιακούς πίνακες, δείχνοντας τον παροδικό χαρακτήρα των προτύπων ομορφιάς.
Στη νέα καμπάνια του λοιπόν, πρωταγωνιστούν δύο γυναίκες μεγαλύτερης ηλικίας και μια νεαρή μαύρη γυναίκα. Σε ένα κλιπ που θυμίζει τις cult διαφημίσεις των 80s, οι γυναίκες φορούν το κραγιόν, διασκεδάζουν με αυτό και γελούν με αυτοπεποίθηση, χωρίς δεύτερες σκέψεις.
=
Το καλύτερο; Δείχνουν και οι τρεις λαμπερές και υπέροχες. Σκεφτείτε πόσο διαφορετικά θα ήταν τα πράγματα αν όλες οι καμπάνιες ομορφιάς ήταν σαν αυτή.