Για περίπου 2 δεκαετίες, εκατομμύρια λάτρεις της μόδας συντονίζονταν τέτοια εποχή μπροστά από τις οθόνες τους, για να δουν το show που συγκέντρωνε τα μεγαλύτερα μοντέλα του κόσμου να παρελαύνουν ως "αγγελάκια" μπροστά στα μάτια τους!
To τηλεοπτικό αυτό προϊόν καθιερώθηκε από το 2001, ενώ μεταξύ των πιο διάσημων μοντέλων που έγιναν αγγελάκια της VS ήταν η Gisele Bündchen, η Karlie Kloss, η Heidi Klum, η Miranda Kerr, η Tyra Banks και η Stephanie Seymour.
Μετά από μήνες σκέψης και μελέτης, εν τέλει το brand Victoria's Secret επιβεβαίωσε ότι δεν θα παρουσιάσει το ετήσιο show του!
Ο Stuart B. Burgdoerfer, αντιπρόεδρος της εταιρείας μίλησε για την ακύρωση του show σε τηλεφωνική επικοινωνία με τα media.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
"Πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό να εξελιχθεί το μάρκετινγκ του brand και ότι θα πρέπει μετά από τόσα χρόνια να αναθεωρήσουμε και να αξιολογήσουμε ξανά τα πάντα", ανέφερε.
"Η επίδειξη ήταν ένα πολύ σημαντικό κομμάτι της μάρκας μας και ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα στον τομέα του μάρκετινγκ", πρόσθεσε.
"Πηγαίνοντας πάντα μπροστά, έχοντας ως στόχο την εξέλιξη, δεν πιστεύουμε ότι η τηλεοπτική κάλυψη είναι η σωστή πρακτική για εμάς πλέον. Από φέτος, εστιάζουμε στην ανάπτυξη συναρπαστικού και δυναμικού περιεχομένου και μιας νέας λογικης που ταιριάζει καλύτερα στην παγκόσμια ψηφιακή εποχή".
Τι προηγήθηκε
Πέρσι ο Ed Razek, υπεύθυνος μάρκετινγκ της Victoria’s Secret, είχε δεχτεί αρνητικά σχόλια για την απάντηση που έδωσε όταν ρωτήθηκε από τη Vogue για το αν πρέπει να παίρνουν μέρος plus size ή τρανσέξουαλ μοντέλα σε επίδειξη της Victoria’ Secret. Εκείνος απάντησε "όχι, δεν νομίζω πως πρέπει".
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε, ο επίσημος λογαριασμός twitter της Victoria’s Secret πόσταρε ένα κείμενο όπου ο Ed Razek ζήτησε συγνώμη και τόνισε πως "οπωσδήποτε θα δέχονταν ένα τρανσέξουαλ μοντέλο" και πως "πολλά τέτοια μοντέλα έχουν έρθει στα κάστινγκ αλλά δεν τα κατάφεραν να προκριθούν". To κακό όμως είχε γίνει.
Επιπλέον, τον Αύγουστο, μία ανοιχτή επιστολή που υπογράφηκε από την Time's Up (κίνηση ενάντια στη σeξουαλική κακοποίηση και παρενόχληση), τη Model Alliance (ΜΚΟ στον χώρο της μόδας) και από διάφορα πρόσωπα που σχετίζονται με τη μόδα, ζητούσε την προστασία των μοντέλων που συχνά ερχόντουσαν σε επαφή με συνεργάτες της εταιρείας που κατηγορούνταν για σeξουαλική παρενόχληση. Toν Αύγουστο επίσης, ο Ed Razek παραιτήθηκε.
Φταίνε τα χαμηλά νούμερα; To show του 2018 το παρακολούθησαν 1,7 εκατομμύρια τηλεθεατές λιγότεροι σε σχέση με το 2017. Πιο συγκεκριμένα, το 2017 το είχαν δει 5 εκατομμύρια τηλεθεατές ενώ το 2018 το είδαν μόλις 3,3 εκατομμύρια άνθρωποι.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Τι μέλλει γενέσθαι
Με τις μεγάλες αλλαγές στη διαφήμιση, τη νέα γενιά που στρέφεται στο κινητό και όχι στην τηλεόραση του σαλονιού, με τις απρόσεκτες πολιτικές και δηλώσεις που θυμίζουν δεκαετία του 90 και όχι σύγχρονη φιλοσοφία, αν η Victoria δεν βρει το δρόμο της, θα αποδειχτεί πως κάποια στιγμή τα μυστικά ξεπερνιούνται, και πρέπει να ασχολούμαστε και λίγο με την πραγματικότητα και την αλήθεια. Όσο κι αν πονάει η αλλαγή και η αποτυχία.