Η ποιότητα του φαγητού σε διαφορετικά μέρη μπορεί πραγματικά να εξαρτάται από τη διοίκηση και το προσωπικό, ακομη κι αν επιλέξεις για παράδειγμα να φας σε μια αλυσίδα εστιατορίων.
Για να αποφύγουμε μια αρνητική εμπειρία, οι σεφ και άλλοι υπάλληλοι μοιράζονται τις δικές τους παρατηρήσεις που μπορούν να μας βοηθήσουν να προβλέψουμε πόσο καλό θα είναι το γεύμα, προτού να ξεκινήσει καν.
Είναι εύκολο να παρατηρήσετε πολλά πράγματα από την πόρτα ακόμα
Εάν υπάρχει μια αυτόματη μηχανή για αναψυκτικά πάρτε μια χαρτοπετσέτα και σκουπίστε το στόμιο της. Εάν η χαρτοπετσέτα σας βγαίνει ροζ, καφέ ή πορτοκαλί, φύγετε μακριά, γιατί αυτό δείχνει πως το μηχάνημα έχει να καθαριστεί καιρό!
Αν ζητήσετε από το σερβιτόρο να σας προτείνει κάποιο πιάτο και εκείνος διστάζει, αυτό είναι κακό σημάδι.
Αν μπείτε σε ένα εστιατόριο και δείτε ότι κανένα από τα τραπέζια δεν έχει φαγητό ή ότι δεν τρώνε πολλοί πελάτες αυτό σημαίνει πως μάλλον είναι πολύ αργοί στην κουζίνα τους.
Το μεγάλο μενού πρέπει να σας... θορυβήσει. Οι πιθανότητες είναι πως όσο πιο πολλά πράγματα υπάρχουν σε ένα μενού τόσο πιο πιθανό τα περισσότερα να είναι κατεψυγμένα. Επίσης, είναι δύσκολο να εκπαιδεύσετε τους μάγειρες να είναι καλοί στο να κάνουν 40 διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα, έτσι η ποιότητα είναι αμφίβολη.
Εάν τρώτε εθνικ φαγητά και όλοι οι πελάτες είναι της εν λόγω εθνικότητας, τότε το φαγητό θα είναι μάλλον καλό.