To 1984 oι διοικούντες της Coca-Cola αποφασίζουν να πάρουν την πιο ρηξικέλευθη απόφαση στην ιστορία του πιο διάσημου αναψυκτικού στον κόσμο. Να αλλάξουν την συνταγή μετά από 99 χρόνια. Η ανακοίνωση πέφτει σαν κεραυνός εν αιθρία στους καταναλωτές, που αδυνατούν να πιστέψουν πως κάτι τέτοιο μπορεί ποτέ να συμβεί. Στα πηγαδάκια ανάμεσα στοκ κόσμο κυριαρχούσε μία και μόνο ερώτηση. «Ποιος αλλάζει την συνταγή του καλύτερου αναψυκτικού;».
Η Coca- Cola αποφασίζει το προϊόν της να είναι περισσότερο Pepsi και λιγότερο Coca-Cola. H New Coke όπως θα ονομαζόταν το καινούργιο αναψυκτικό, θα είχε λιγότερο ανθρακικό και θα ήταν πιο γλυκό στην γεύση. Το κουτί του, σε χρώμα έντονο κόκκινο της φωτιάς, μαζί με μία ασημένια λουρίδα κατά μήκος του.
Ηταν τέτοια η αντίδραση του αγοραστικού κοινού και των φανατικών οπαδών της Coka-Cola, που τα υπόγεια των σπιτιών γέμισαν με κιβώτια από την πρωτότυπη συνταγή, πριν αυτή αποσυρθεί οριστικά.
Οι διαφημίσεις της New Coke ήταν συνεχόμενες στην τηλεόραση με πρωτοκλασάτους αστέρες όπως ο Μπιλ Κόσμπι και ο πλασματικό ήρωα της εποχής, Μαξ Χέντρουμ.
Η New Coke έμεινε στην ζωή μας για 79 μέρες. Τόσο άντεξε. Μόνο που το πιο αποτυχημένο προϊόν της Coca-Cola έμελλε να είναι και το πιο επιτυχημένο. Την ημέρα που η εταιρεία αποφάσισε να ρίξει τους τίτλους τέλους της New Coke και να αποκαταστήσει την τάξη με την επαναφορά της πρωτότυπης συνταγής, οι πωλήσεις του αυθεντικού αναψυκτικού, εκτινάχθηκαν στα ύψη, ξεπερνώντας κάθε προσδοκία.
Tην Τρίτη 21 Μαϊου, η εταιρεία ανακοίνωσε την απόφαση της να επαναφέρει, 34 χρόνια αργότερα, το πλέον αμφιλεγόμενο αναψυκτικό της, με αφορμή την σειρά του Netflix, Stranger Things, στην οποία και κάνει την εμφάνιση του, στην τρίτη του σεζόν, που θα προβληθεί τον Ιούλιο.
In a first-of-its-kind partnership with Netflix, we’re bringing back New Coke as an innovative way to reach “Stranger Things” fans. https://t.co/m7MEfX6E4i pic.twitter.com/GKvRLZnpDP
— The Coca-Cola Co. (@CocaColaCo) 21 Μαΐου 2019