ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Καταστροφική κίνηση θα είναι για το Netflix η προσθήκη διαφημίσεων στο πρόγραμμά του όπως έδειξε η έρευνα της εταιρείας Audience Project.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας ο κολοσσός, που ουσιαστικά δημιούργησε το streaming μοντέλο, θα χάσει το 57% των συνδρομητών του, οι οποίοι δηλώνουν ότι θα διακόψουν την υπηρεσία αν συμπεριληφθούν διαφημίσεις στα διαλείμματα.
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Ακολουθήστε το Pink.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι τα πιο hot νέα.
Ακολουθήστε το Pink.gr και στο Instagram
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Περισσότερα Θέματα Entertainment