The latest on fashion, beauty, celebrity style, entertainment, teen issues, videos and more from TeenVogue magazine on TeenVogue.com. Fashion starts here. Νέα (news) και πολύτιμες συμβουλές για την ομορφιά, τη μόδα, τον έρωτα, τις σχέσεις και tips για τη ζωή της σύγχρονης γυναίκας
Pink

Ποια είναι τα προβλήματα στον ύπνο, που δείχνουν ό,τι ο εγκέφαλος σου κινδυνεύει;

Μπορεί μέχρι τώρα να μην έδινες σημασία, όμως ήρθε η ώρα να ενημερωθείς για να προλάβεις


Δημοσίευση ΙΑΝ 01, 2018

Ποια είναι τα προβλήματα στον ύπνο, που δείχνουν ό,τι ο εγκέφαλος σου κινδυνεύει;

Σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη αποδείχτηκε ό,τι ο αρκετός και καλός ύπνος  θωρακίζει τον εγκέφαλο στο παρόν και το μέλλον. Αντίθετα, προβλήματα στον ύπνο υποδεικνύουν μελλοντικά θέματα του εγκεφάλου, όσο οι δεκαετίες προχωρούν.

Για τη συγκεκριμένη έρευνα, μελετήθηκαν συνολικά άλλες τέσσερις που είχαν διεξαχθεί παλαιότερα και είχαν θέμα τους τον ύπνο σε σχέση με τη γνωστική λειτουργία. Οι δυο εξ αυτών, παρακολούθησαν 3.400 ανθρώπους, για σχεδόν μια εικοσαετία, με τους συμμετέχοντες να είναι 50 ετών, στην αρχή των ερευνών. 

Όπως διαπίστωσαν οι επιστήμονες, όσοι από τους εθελοντές είχαν αϋπνία ή έβλεπαν συχνά εφιάλτες, παρουσίασαν νοητικές ελλείψεις, σε αντίθεση με εκείνους που κοιμόντουσαν ήσυχα. 

Οι άλλες δυο έρευνες, που είχαν συμμετέχοντες ηλικιών 70-90 ετών, κατέληξαν στο συμπέρασμα ό,τι η αϋπνία και γενικά τα προβλήματα στον ύπνο, οδηγούν νοητική έκπτωση. 

Και μπορεί να σκέφτεστε ό,τι τα προβλήματα στον ύπνο είναι πολύ χειρότερα από όσο πιστεύατε για την υγεία σας, ευτυχώς όμως, αποτελούν έναν παράγοντα που μπορεί να αλλάξει. Φυσικά και είναι απολύτως σύνηθες να περνάει κανείς ένα διάστημα που δεν μπορεί να κοιμηθεί καλά, αν έχει πολύ στρες ή αν έχει πιει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ, ακόμα και αν έχει τζετ λαγκ από πτήση. Αν όμως υποφέρει από χρόνια θέματα αϋπνίας ή κάτι αντίστοιχο, τότε θα πρέπει να αναζητήσει ιατρική βοήθεια.

Σχετικά με το ποια προβλήματα στον ύπνο είναι πιο επικινδυνά για τον εγκέφαλο, δνε υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο που να ξεχωρίζει, απλώς σύμφωνα με την παραπάνω μεγάλη μελέτη η αϋπνία είναι αυτή που οδηγεί στη μεγαλύτερη καταστροφή της γνωστικής λειτουργίας, ενώ οι εφιάλτες μπορούν να προκαλέσουν νοητική κατάπτωση σε διάστημα 21-31 χρόνων.

Ένας τρόπος πάντως για να βελτιώσεις τον ύπνο σου, είναι η σωστή διατροφή και η γυμναστική, καθώς και η μείωση του αλκοόλ. 

Περισσότερα Θέματα Pink
× PINK.GR
ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ NEWSLETTER
GET CONNECTED
Nextweb